نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 17:22

نقش تشکل های کارگری و کارفرمایی در توسعه کشور کلیدی است

ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، نقش تشکل های کارگری و کارفرمایی را در توسعه کشور کلیدی دانست و گفت: دولت سیزدهم به جایگاه کارگران و کارفرمایان توجه ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی عصر دوشنبه در جمع تشکل‌های کارگری و کارفرمایی مازندران افزود: اساس تولید متکی به کارگران و پشتیبانی کارفرمایان است.

این مسئول با اشاره به مسئولیت کلیدی کارگران و کارفرمایان در استقلال اقتصادی کشور از آنان به عنوان دو بال عرصه تولید نام برد و افزود: تقویت سیاست‌های حمایتی دولت در قبال کارگران نیازمند عملگرایی و جدیت مدیران دولتی وهمگرایی تشکل‌های غیر دولتی وابسته به آنان است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر تلاش دولت سیزدهم در رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی یادآور شد: رونق تولید و اشتغال در دولت سیزدهم بیانگر عزم و اراده این دولت برای کاهش مشکلات بخش‌های مربوطه است.

سلگی با تاکید بر برنامه دولت در راستای تقویت پشتیبانی از کارگران و کارفرمایان خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم با همکاری مجلس شورای اسلامی در صدد حل چالش‌های اساسی کشور در حوزه تولید و اشتغال است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰ جلسه کمیسیون کارگری در استانداری مازندران طی سال گذشته که فراتر ازدستورالعمل ابلاغی بود اظهار کرد: اجرای دقیق بسته‌های مدیریتی این کمیسیون رافع مشکلات بخش‌های تولیدی و اقتصادی مازندران است.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: با تدوین نظام نامه مدیریتی کمیسیون کارگری با مشارکت کارگران و کارفرمایان تحول شگرفی در این عرصه پدید خواهد آمد.

سلگی لزوم توجه به کارکردهای مهم و مؤثر کمیسیون کارگری و کارفرمایی را در حفظ آرامش سیاسی در استان یادآورشد و افزود: توسعه پایدار مازندران در گرو تقویت کارگران و پشتیبانی اصولی از کارآفرینان خلاق و پویا است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: شتاب گیری روند طرح‌های توسعه در مازندران نیازمند تقویت وحدت و انسجام تشکل‌های کارگری و کارفرمایی است.

وی اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان سنگربانان عرصه تولید و اشتغال و رونق سرمایه گذاری در کشور به شمار می‌روند.

این مسئول سیاسی افزود: امسال با هماهنگی دولت و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی طرح ویژه رونق تولید در کشور عملیاتی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1180720

مهمترین اخبار ایران و جهان: