نیوز سیتی!
27 شهریور 1402 - 10:54

حلقه های صالحین یکی از برنامه‌های فرهنگی، تربیتی سپاه است

فرمانده سپاه سلمان گفت: حلقه های صالحین یکی از برنامه های فرهنگی، تربیتی سپاه استان است و با توجه به داشته هایی که دادیم توانسته ایم دوره های آموزشی خوبی برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در جلسه ویدئو کنفرانس صالحین استان سیستان و بلوچستان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ها برگزار شده بود، اظهار داشت: سپاه به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن وظیفه دارد در تمامی عرصه هایی که برای حفاظت از آن نیاز است وارد شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: یکی از مهم ترین عرصه هایی که نیاز امروز جامعه است تا به آن توجه شود مسئله فرهنگی است؛ در عرصه فرهنگی تلاش سپاه این بود که بتواند اقدامات تاثیرگذاری را ذیل قرارگاه فرهنگی استان انجام دهد.

وی تاکید کرد: ما در زمینه اقدامات فرهنگی شاهد این بودیم که روز به روز بر تجربه و داشته های جوانان ما افزوده شده و کارها امروز با کیفیت بهتری برگزار می شود.

شفائی گفت: حلقه های صالحین یکی از برنامه های فرهنگی، تربیتی سپاه استان است و با توجه به داشته هایی که دادیم توانسته ایم دوره های آموزشی خوبی برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال آن هستیم و باید بتوانیم از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، علم آموزی، ورزش، اشتغال و ... مساجد بیشترین بهره را ببریم تا بتوانیم تاثیرگذاری بیشتری را بر جامعه هدف بگذاریم.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1502020

مهمترین اخبار ایران و جهان: