نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 14:24

افتتاح 99 پروژه به مناسبت هفته دولت در خرمدره

فرماندار خرمدره با بیان اینکه در شهرستان خرمدره ۹۹ پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری رسید، گفت: به سرانجام رساندن برخی پروژه‌ها از جمله پل جمال‌الدین که مردم را رنج می‌داد، با حمایت استاندار حل شد که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیاض محبی، فرماندار خرمدره ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره به اقدامات قابل توجه انجام شده در توزیع اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اشاره و اظهار کرد: در آغاز کار من در شهرستان، ۲۰۰ خیابان بدون آسفالت بود که مشکل برخی‌ از این خیابان‌ها حل شده، هر چند باز هم مشکل آسفالت هنوز وجود دارد.
فرماندار خرمدره تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومانی اعتبار از محل تبصره ۱۶ به شهرستان را متذکر و قابل تقدیر دانست و افزود: این تخصیص مشکلات را کاهش داده است.
وی با بیان اینکه در شهرستان خرمدره ۹۹ پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: به سرانجام رساندن برخی پروژه‌ها از جمله پل جمال‌الدین که مردم را رنج می‌داد، با حمایت استاندار حل شد که جای تقدیر دارد.
محبی به پیگیری مشکلات درمان از جمله بیمارستان اشاره کرد و گفت: توجه به برخی از مشکلات منجر به حل جمعیت قابل توجهی خواهد شد.
فرماندار خرمدره با بیان اینکه تصفیه‌خانه شهر خرمدره از مصوبات سفر است، ادامه داد: اعتبارات قابل توجهی به این پروژه تخصیص بافت.
وی مشخص نبودن مرز و محدوده شهرستان را از مشکلات دانست و گفت: این مشکل در مرز شرقی واضح است که باید حل و فصل شود.
حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور، امام جمعه خرمدره هم در این جلسه با بیان اینکه محور منتهی به قیدار با وجود کوتاه بودن بسیار خطرناک است، ادامه داد: برای حل این مشکل باید اقدام شود.
امام جمعه خرمدره تاکید کرد: با وجود بی‌شمار بودن خدمات در حوزه‌های مختلف، کمبودهایی وجود دارد که باید در اولویت قرار گیرد.
وی به ضعف‌های موجود در مبلمان شهری خرمدره اشاره و تصریح کرد: حل این معضلات باید در دستور کار باشد.
زاهدی‌پور با بیان اینکه فرهنگ نجات‌بخش عبارت از فرهنگ الهی و ولایی است که در اختیار ما است، ادامه داد: این فرهنگ نه، یکی از فرهنگ‌های سعادت‌آور بلکه تنها فرهنگ انسانیت است یعنی بدون فرهنگ الهی سعادت امکان پذیر نیست.
امام جمعه خرمدره نبود برخی ادارات و مراجعه مردم به شهرستان ابهر، مشکلات فاضلاب، بسته بودن خیابان‌ها، مشخص نبودن محدوده شهر و بحران کارگری از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه توسط حاضران بود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1475364

مهمترین اخبار ایران و جهان: