نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 11:51

اربعین تمام نقشه‌های تفرقه‌افکن دشمن را خنثی می‌کند

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های خود برای تقویت و نشان دادن واقعه بزرگ اربعین استفاده کنیم، گفت: انعکاس پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی تمام نقشه‌های تفرقه‌افکن دشمن را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید ابوالقاسم کاظمی صبح امروز در همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین از حرم تا حرم، با اشاره به حکمت ۱۵۴ نهج البلاغه مبنی بر اینکه کسی که رفتار یک گروه مورد رضایت او باشد همانند آن است که خودش نیز آن کار را انجام داده باشد، گفت: این پیاده‌روی ثواب پیاده‌روی اربعین را به همراه دارد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه اربعین تنها یک برکت و ثواب اخروی نیست بلکه خداوند برترین ثواب‌‌ها را به زائران اباعبداالله الحسین(ع) در این دنیا نصیب می‌کند، افزود: اگر می‌بینید این حماسه عظیم را تمامی رسانه‌های دشمن طرد و در مقابل هنجارشکنی عده‌ای انگشت‌‌شمار را جهانی می‌کنند به دلیل این است که اربعین تمام نقشه‌های تفرقه‌افکن آن‌ها را به باد می‌دهد و با خاک یکسان می‌کند.

کاظمی بیان کرد: وجود اقوام، قومیت‌ها، ملیت‌ها و حتی مذاهب مختلف در کنار یکدیگر و وابسته به هم با محوریت حب اباعبدالله الحسین(ع) که یک مسیر و هدف مشخص را طی می‌کنند برای دشمن بسیار سخت است.

وی با اشاره به اینکه ما از دشمنان انتظار نداریم این حماسه بزرگ را منعکس کنند، اضافه کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های خود برای تقویت و نشان دادن این واقعه بزرگ استفاده کنیم تا بتوانیم از آن بهره‌ کافی را کسب کنیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در پایان خاطرنشان کرد: اربعین حسینی را مدیون خون تمامی شهدا، مدافعان و مجاهدانی چون سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی هستیم که با ایثار خود مسیر اربعین را برای ما هموار ساخت.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1487864

مهمترین اخبار ایران و جهان: