نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 11:33

۳ هزار میلیارد تومان پروژه در استان سمنان افتتاح می‌شود

سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه سه هزار میلیارد تومان پروژه در استان طی هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: عمده این طرح‌ها عمرانی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی صبح پنجشنبه در دیدار مسئولان دولتی استان سمنان با نماینده ولی فقیه در این استان به میزبانی دفتر وی، ضمن گزارش پروژه‌های هفته دولت بیان کرد: بالغ بر شش هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی در این ایام در سراسر استان تعریف شده است.

وی با بیان اینکه بالغ بر سه هزار میلیارد تومان متعلق به پروژه‌های افتتاحی عمرانی و اقتصادی خواهد بود که عمده آن پروژه‌های عمرانی است، افزود: نگاه دولت سیزدهم به استان سمنان در حوزه اعتبارات عمرانی بسیار مطلوب بوده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده یک ریال اعتبارات استان برگشت نخورده است، تاکید داشت: توجه به پروژه‌های نیمه تمام و مشکلات استان رویکرد ما در بحث تکمیل پروژه‌های عمرانی بوده است.

حمیدی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بحث اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌ها بیش از چهار برابر افزایش یافته است، گفت: به لحاظ اعتبار هزینه کرد پروژه‌های هفته دولت در سامانه من تاک استان سمنان رتبه سوم را در سطح کشور کسب کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465764

مهمترین اخبار ایران و جهان: