نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 19:36

ویسی: با حمایت هواداران برنده بازی هستیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنیم و با حمایت هواداران خود ۳ امتیاز بازی مقابل استقلال را در آبادان نگه می‌داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عبداله ویسی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران در چارچوب هفته نخست بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معمولاً بازی‌های شروع یک تورنمنت سخت و دشوار است چرا که ترکیب‌ها مشخص نیست و تیم‌ها شناخت کافی از هم ندارند.

وی افزود: ما میزبان این مسابقه هستیم و آمادگی نسبی برای ورود به مسابقات را داریم و امیدواریم با حمایت تماشاگران خود نهایت استفاده را از امتیاز میزبانی ببریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: با توانی که در بازیکنان دیدم و حمایتی که از سوی هواداران وجود دارد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ۳ امتیاز را در خانه نگه داریم.

ویسی افزود: در ۸ هفته پایانی فصل گذشته هواداران حمایت بسیار خوبی از تیم صورت دادند و  هم در خارج از خانه و هم در آبادان احساس غربت نداشتیم. تلاش ما این است که از حمایت هواداران استفاده کنیم و برنده این بازی باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دیدار مصدوم و محروم نداریم و کارت بازی تمام بازیکنان صادر شده است. اما در خصوص صادقی که به تازگی به تیم ملحق شده، این بازیکن مجوز بازی دارد اما به دلیل نداشتن شرایط مسابقه و تفاوت وضعیت تمرینی این بازیکن با تیم، فردا در ترکیب تیم قرار ندارد.

ویسی خاطرنشان کرد: روح محمدرضا عجمی با ماست و امیدوارم با پیروزی در بازی فردا، بر سر بر سر مزار او حاضر شده و روحش او شاد و خانواده‌اش خوشحال شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434564

مهمترین اخبار ایران و جهان: