نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 14:12

افزایش تولید در گرو توجه به سرمایه گذاری است

اراک- نماینده ولی فقیه در مرکزی گفت: برای قطع وابستگی باید سرمایه‌گذاری صورت گیرد و همه مدیران اقتصادی باید به این مسئله توجه داشته باشند چراکه افزایش تولید در گرو توجه به سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیران پالایشگاه شازند اظهار داشت: منابع کشور محدود است و برای قطع وابستگی باید سرمایه‌گذاری صورت گیرد و همه مدیران اقتصادی باید به این مسئله توجه داشته باشند چراکه افزایش تولید در گرو توجه به سرمایه گذاری است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی قطع وابستگی به بیگانگان بود و به معنای واقعی استقلال در کشور حاکم شد و در بسیاری از بخش‌ها خودکفا و توانمند شدیم و امروز باید برای قطع وابستگی برخی بخش‌ها تلاش همه جانبه کرد و نیازمند همت و عزم ملی است.

وی با بیان اینکه نسبت به بومی سازی پالایشگاه و قطعات مورد نیاز آن باید تلاش کرد، گفت: الگوی خودکفایی در بسیاری از بخش‌ها همچون دفاعی باید سرلوحه بخش‌های دیگر باشد تا بتوان شکوفایی اقتصاد را به وضوح مشاهده کرد.

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه وحدت مدیریت باید رعایت شود، گفت: نباید اجازه داد پالایشگاه در اختیار گروه افراد خاصی قرار گیرد.

وی افزود: پالایشگاه یک گنج مهم برای دولت است و البته پالایشگاه شازند نگین پالایشگاه‌های کشور است و باید قدر این سرمایه بزرگ که به برکت انقلاب به این بالندگی رسیده دانست.

دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: ماه رمضان فرصت بسیار مناسبی است، ما همه سر سفره امام زمان هستیم و همه باید برای عظمت انقلاب که در واقع انقلاب امام زمان (عج) است تلاش کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129304

مهمترین اخبار ایران و جهان: