نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 11:09

استقرار تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت/ اعلام درخواست با سامانه ۱۳۷

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پی محدودیت آب‌رسانی در برخی مناطق شهر با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست از استقرار تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس شعبانی؛ معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران اظهار کرد: پیرو مشکل پیش آمده در خصوص محدودیت آب‌رسانی در برخی از محلات شهر تهران با هماهنگی شهرداران شب نواحی تانکرهای ویژه آب‌رسانی در میادین و معابر سطح منطقه مستقر شده است تا نیازهای ضروری شهروندان در این خصوص تامین شود.

وی تأکید کرد: تا رفع کامل مشکل کمبود آب در برخی مناطق، آب مورد نیاز شهروندان با تانکر تامین خواهد شد و زیرساخت‌های لازم در این خصوص درجهت رفاه حال شهروندان و کاهش دغدغه خانواده‌ها فراهم شده است.

شعبانی تصریح کرد: لازم است اطلاع‌رسانی‌های لازم درخصوص محل‌های مربوط به استقرار تانکرهای آب شرب با استفاده از تمام ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی شهرداری تهران صورت گیرد.

معاون شهردار تهران گفت: سامانه تلفنی 137 آماده هرگونه کمک‌رسانی به شهروندانی است که با محدودیت آب‌رسانی در مناطق خود مواجه هستند و شهرداری تهران به صورت شبانه‌روزی در خدمت رفع مشکلات مربوط به شهروندان تهرانی به‌ویژه تا رفع مشکل مذکور در سطح مناطق 22 گانه شهر است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1284492

مهمترین اخبار ایران و جهان: