نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 14:35

پیش اجلاسیه «سنگرسازان بی سنگر» در اردبیل برگزار شد

اردبیل- در آستانه برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، پیش اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر در دارالارشاد اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این پیش اجلاسیه که ظهر سه شنبه برگزار شد، گروه‌های مختلف جهاد سازندگی، کشاورزی و خانواده‌های ایثارگران حضور داشتند و یاد و خاطره شهدای والامقام جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی گرامی داشته شد و برنامه‌های متنوع نظیر شعرخوانی، اجرای گروه سرود، پخش کلیپ و مداحی برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل در این پیش اجلاسیه اظهار کرد: ۳۰ شهید سازمان جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس افتخاری ارزشمند برای دیار سبلان به ارمغان آوردند که ما امروز یاد و خاطره این شهدای والاتبار را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام اکبر اکبری تصریح کرد: شهدای جهاد سازندگی که امام راحل از آنها به عنوان سنگرسازان بی سنگر تعبیر کرده در حقیقت بی ادعا و در اوج اخلاص در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شده و خلق حماسه کردند.

وی گفت: امروز در تداوم راه شهدا باید وصیت آنها مورد توجه قرار گرفته و در مسیر عزتمندی بیشتر گام‌های مؤثرتری را برداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: مسئولان، مدیران و کارگزاران نظام اسلامی امروز در سنگر صیانت از خون شهدا وظیفه‌ای جز کار جهادی و تلاش مؤثر ندارند و در بخش کشاورزی این امر با تولید و رسیدن به مرز خودکفایی اتفاق می‌افتد.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: امروز دشمن جنگ پیچیده ای را علیه ملت ایران تدارک دیده که در گذر از این سختی‌ها و مشکلات که پایه آن تهاجم فرهنگی، اعتقادی و اقتصادی است، سعی بر به انحراف کشیدن آرمان‌های انقلاب است اما آگاهی، بصیرت و ولایتمداری در این عرصه می‌تواند تنها راه نجات باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1282748

مهمترین اخبار ایران و جهان: