نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 15:30

برنامه‌ریزی برای استقبال از گردشگران تابستانی در اردبیل

اردبیل-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی برای استقبال از گردشگران تابستانی در اولویت برنامه‌های اصلی ادارت میراث‌فرهنگی شهرستان‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر شنبه در نشست با رؤسای ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌ها اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای استقبال از گردشگران تابستانی یکی از برنامه‌های اصلی رؤسای ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌ها باشد.

وی با بیان اینکه استان اردبیل به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در تابستان محسوب می‌شود، گفت: با توجه به آب و هوای مطبوع استان در فصل تابستان پیش‌بینی می‌شود که شاهد استقبال گسترده گردشگران باشیم که باید در این راستا عزم جدی برای استقبال از گردشگران صورت پذیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با تاکید بر توجه بیشتر به امور خدمات سفر، افزود: یکی از زمینه‌های اصلی برای آمادگی در جهت ساماندهی بهتر گردشگران فعال کردن ستاد خدمات سفر در شهرستان‌ها است.

محمدی ادیب به برگزاری جشنواره‌های متنوع در شهرستان‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: مناطق مختلف استان قابلیت‌های متنوعی دارند و رؤسای شهرستان‌ها باید با شناسایی این قابلیت‌ها و برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌های موضوعی، ضمن افزایش نشاط اجتماعی به معرفی ظرفیت‌های موجود بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» یکی از زمینه‌های مهم برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان است که با همکاری ادارات شهرستان‌ها در تلاشیم از این ظرفیت استفاده حداکثر داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1305592

مهمترین اخبار ایران و جهان: