نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 12:46

نقش تربیتی کانون پرورش فکری پررنگ است

‌ماسال- فرماندار ماسال با بیان اینکه نقش تربیتی کانون پرورش فکری پررنگ است، گفت: کار فرهنگی در اولویت کاری مسئولان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا گیل‌چالانی صبح یکشنبه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به نیازهای تربیتی نسل کودک و نوجوان اظهار کرد: تمرکز دشمنان اسلام و انقلاب، معطوف به‌این نسل است و بر همین اساس، حمایت از مجموعه‌های متولی این حوزه در اولویت قرار دارد.

فرماندار شهرستان ماسال افزود: چنانچه فعالیت‌های تربیتی در میان مخاطبان دهه هشتادی کاهش داشته باشد، به یقین شاهد افزایش برنامه‌ریزی دشمنان و استکبار در این عرصه خواهیم بود.

گیل‌چالانی حوزه کودک و نوجوان را خط مقدم تقابل فعالان فرهنگی و دشمنان ارزیابی‌کرد و ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت کشور نیازمند پرداختن بیشتر به امور تربیتی است و در این میان، کانون پرورش فکری نقش به‌سزایی در معرفی فرهنگ غنی ایرانی‌اسلامی و آموزه‌های عاشورایی به کودکان و نوجوانان ایفا می‌کند.

فرماندار شهرستان ماسال گفت: نقش تربیتی کانون پرورش فکری را پررنگ می‌بینیم و چنانچه بخواهیم برای فردای کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی داشته‌باشیم، لازم‌است حمایت بیشتر از این مجموعه فرهنگی در دستورکار قرار گیرد.

وی به مربیان کوشا، فعال و انقلابی کانون و اهمیت فعالیت‌های این نهاد در سطح کشور و شهرستان اشاره کرد و افزود: کار فرهنگی در اولویت برنامه‌ریزی مسئولان قرار دارد و از این رو، از افزایش منابع جهت تعمیر و تجهیز این مرکز فرهنگی هنری حمایت می‌کنیم.

گیل چالانی با اشاره به نقش کتاب در ارتقای آگاهی کودکان و نوجوان گفت: در برنامه‌ریزی سال جاری، اختصاص ۵۰۰ میلیون ریال جهت خرید کتاب از «دیجی‌کانون» و اهدا به مرکز فرهنگی هنری کانون ماسال در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419548

مهمترین اخبار ایران و جهان: