نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 17:34

ثبت‌نام و تمدید گذرنامه از طریق اپلیکیشن «پلیس من»

رئیس اداره گذرنامه و مهاجرت فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متقاضیان پروانه گذر زیارتی چنانچه موفق به ثبت درخواست از طریق برنامه کاربردی «پلیس من» نشده‌اند، در اسرع وقت در شهرستان اصفهان به قرارگاه اربعین پلیس مهاجرت و گذرنامه مراجعه کنند.

نعمت‌الله طاهرپور رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) افتخار است، اظهار داشت: متقاضیان پروانه گذر زیارتی چنانچه موفق به ثبت درخواست از طریق برنامه کاربردی «پلیس من» نشده‌اند، در اسرع وقت در شهرستان اصفهان به قرارگاه اربعین پلیس مهاجرت و گذرنامه استان در خیابان رودکی و در شهرستان‌های سطح استان به دوایر مهاجرت و گذرنامه شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

وی افزود: شهروندانی که قصد سفر در این ایام را دارند حتماً نسبت به مشخص کردن وضعیت گذرنامه خود اقدام کنند.

طاهرپور بیان کرد: در زمان سفر گذرنامه باید بالای ۶ ماه اعتبار داشته باشد، افراد متقاضی حتما به زمان سفر خود توجه داشته باشند چنانچه می‌دانند در مدت سفر از این اعتبار کم خواهد شد از هم اکنون اقدام لازم را انجام دهند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: افرادی هم که گذرنامه آن‌ها اعتبار دارد از وجود و عدم فقدان گذرنامه و سلامت فیزیکی آن اطمینان حاصل کرده چراکه گذرنامه هایی که مخدوش باشد قابلیت بهره‌برداری ندارد و باید نسبت به تعویض آن‌ها اقدام شود.

وی بار دیگر به شهروندان توصیه کرد از همین الان برای دریافت یا تمدید گذرنامه خود اقدام کنند و این موضوع را به ساعات پایانی قبل از سفر موکول نکنند همچنین افرادی که متقاضی سفر بوده و مشمول اخذ کارت ملی هستند چنانچه تاکنون کارت ملی خود را دریافت نکرده‌اند سریع‌تر با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت این موضوع را پیگیری کنند.

طاهرپور خاطرنشان کرد: متقاضیانی هم که کارت پایان خدمت آن‌ها قدیمی است نسبت به تعویض کارت پایان خدمت خود و اخذ کارت پایان خدمت هوشمند اقدام کنند تا در زمان صدور گذرنامه با مشکل مواجه نشوند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1424848

مهمترین اخبار ایران و جهان: