نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 07:05

فارس‌من| جذب ۳۰ جنگل‌بان در حوزه جنگل‌های نور و آمل

معاون حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با اشاره به بازدید از جنگل‌های نور، گفت: در حوزه نور و آمل تعدادی کمبود نیرو داشتیم که با هماهنگی‌های انجام شده، مجوز جذب نیرو دریافت کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای « قطع درختان جنگل نور پیگیری شود » خواستار پیگیری آن شدند.

در این سوژه آمده است؛ چند وقتی است حجم زیادی از درختان در جنگل نور ( در فاصله روستای عباسا تا روستای انارجار ) قطع می‌شود که لازم است پیگیری شود.

در همین خصوص موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-منطقه ساری در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: امروز بازدیدی از جنگل‌های نور داشتیم.

وی با بیان اینکه وضعیت حفاظت از جنگل نسبت به سنوات قبل بهتر شده است، افزود:  مشکل ما در شهرستان نور چندان حاد نیست، البته نمی‌خواهم اعلام کنم اصلا قاچاق نداریم.

معاون حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-منطقه ساری با اشاره به فعالیت گشت‌ها و مجریان طرح‌های حفاظتی در جنگل‌‌های نور، تصریح کرد: در حوزه انگتارود نور مشکل داشتیم که باحضور یگان حفاظت شهرستان، استان و منابع‌طبیعی منطقه کنترل شد و همچنین ازسوی سازمان منابع طبیعی هم بازدیدی از جنگل‌ها صورت گرفت.

مقیمی با اعلام اینکه درحال حاضر تعداد مجریان در جنگل‌های نور کفایت می‌کند، اظهار کرد: در حوزه نور و آمل تعدادی کمبود نیرو داشتیم که با هماهنگی‌های انجام شده، مجوز دریافت کردیم.

وی یادآور شد: درحال حاضر کارهای مربوط به جذب و گزینش نیروها در حوزه نور و آمل درحال انجام است و مقرر شد حدود ۳۰ نفر نیرو به مجموعه اضافه شوند که در این صورت بخش زیادی از مشکلات‌مان مرتفع خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1400192

مهمترین اخبار ایران و جهان: