نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 20:43

برنامه جامع گردشگری سرعین تهیه می‌شود

سرعین - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری سرعین برنامه جامع گردشگری این شهر تهیه و تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب عصر دوشنبه در نشست با رئیس شورای شهر و شهردار سرعین اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری تهران ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود و حضور شهرداری شهرهای توریست پذیر استان در این نمایشگاه ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه حضور شهرداری‌ها در نمایشگاه گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: سرعین شهری استراتژیک در حوزه گردشگری استان اردبیل است و با توجه به وجود جاذبه‌های متنوع در این شهر معرفی آنها در نمایشگاه گردشگری حائز اهمیت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تأثیر این حضور در جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهر توریستی سرعین را یادآور شد و بیان کرد: نمایشگاه گردشگری تهران باید برای شهر گردشگری اردبیل نقطه عطفی در مسیر توسعه باشد و جزو دستاوردهای مهم نمایشگاه گردشگری تلقی شود.

محمدی ادیب از تدوین برنامه‌های متنوع برای نمایشگاه گردشگری تهران خبر داد و بیان کرد: برگزاری همایش سرمایه‌گذاری از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این نمایشگاه است که در این راستا بسته‌های سرمایه‌گذاری و موافقت اصولی‌های بدون نام آماده رونمایی هستند.

وی ادامه داد: با کمک شهرداری و شورای شهر سرعین برنامه‌های مختلفی برای توسعه بیشتر گردشگری شهر سرعین داریم و در گام اول برنامه جامع گردشگری این شهر و همچنین سایر شهرهای استان را آماده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر در این جلسه اعضای شورای شهر و شهردار سرعین به حضور مؤثر در نمایشگاه گردشگری تاکید کرده و مقرر شد در روزهای آینده جلسه تخصصی در مورد گردشگری شهر سرعین برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 993704

مهمترین اخبار ایران و جهان: