نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 12:05

اجتماع بزرگ عزاداران امام رضا(ع) در قزوین برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین از اجتماع بزرگ عزاداران امام الرئوف امام رضا علیه السلام در روز شنبه مصادف با آخرین روز ماه صفر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسف پورآرین در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: عزاداران امام رضا علیه السلام از ساعت ۱۶:۳٠ روز شنبه ۲۵ شهریور ماه مصادف با آخرین روز ماه صفر و سالروز شهادت امام رئوف، در قالب کاروان از میدان میرعماد تا امامزاده حسین(ع) را طی می کنند و به سوگواری و عزاداری می پردازند. 

وی افزود: این اجتماع بزرگ با همکاری شورای هماهنگی هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی استان قزوین و با پشتیبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: پیام حضور باشکوه مردم در مراسم عزاداری شهادت امام رضا علیه السلام در روز شنبه به دشمنان این خواهد بود که مردم همچنان پای دین و اهل بیت علیهم السلام و نظام و انقلاب اسلامی هستند و توطئه‌هایی که داشته و دارند، همواره خنثی می‌شود. 

پورآرین اضافه کرد: به جهت تعظیم شعائر الهی از عموم مردم متدین، هیئات مذهبی و مجموعه های مردمی شهر قزوین و شهرهای پیرامون دعوت می شود همراه با خانواده در عزای امام رضا(ع) حضور پرشور داشته باشند و ارادت و محبت خود به خاندان اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام رضا علیه السلام را اعلام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500004

مهمترین اخبار ایران و جهان: