نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 10:41

تفاهمنامه ۱۰۰۰میلیاردی با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برای ساماندهی بالیخلی‌چای اردبیل

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با عقد تفاهمنامه همکاری مابین شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اولین قدم برای ساماندهی پروژه بالیخلی‌چای برداشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد سیدهاشمی صبح امروز در جمع خبرنگاران از عقد تفاهنمامه با قرارگاه خاتم خبر داد و اظهار کرد: در راستای ساماندهی بالیخلی‌چای و تبدیل آن به مسیر و گذر گردشگری ابتدا شهرداری اردبیل اقدام به عقد تفاهمنامه با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) کرده تا در مراحل بعدی بعد از ارایه پیوست‌های زیست محیطی و اقتصادی توسط مشاور طرح و بررسی های دقیق و کارشناسی مجوزهای لازم جهت قرارداد صادر شود.

وی با بیان اینکه همواره مجموعه مدیریت شهری نسبت به ساماندهی بالیخلی‌چای بی‌تفاوت نبودند و پیگیر اجرای این طرح بودند؛ افزود: تفاهمنامه‌های ساماندهی بالیخلی‌چای و پسماند به ارزش هزار میلیارد تومان طی ماه‌های آینده تبدیل به قرارداد خواهد شد.

رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه در هفته‌ جاری شاهد اتفاقات بسیار مبارک در حوزه سرمایه‌گذاری بودیم؛ گفت: کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه ۲ هزار میلیاردی دکوسنتر نویدبخش حرکتی مثبت بود که نشان داد شورا و شهرداری در جذب بخش خصوصی توانسته است گام‌های بسیار محکمی بردارد که امیدواریم این گام‌ها تقویت یافته و تداوم داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های سرمایه‌گذاری بایستی در زمان مشخص به اتمام برسد؛ گفت: گاهاً زمانبندی پروژه بسیار مهم‌تر از خود پروژه است و ضروری است پروژه‌های مشارکتی در زمان تعیین شده تقدیم شهروندان شود.

سیدهاشمی با بیان اینکه انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج ازمحدوده شهر جزو برنامه‌های شهرداری و شوراست؛ گفت: امیدواریم کلنگ زنی این پروژه نیز در هفته‌های آتی از طرف شهرداری برنامه‌ریزی شود.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین درپایان ضمن تسلیت پیشاپیش اربعین حسینی از تمامی دست اندرکاران موکب‌های اردبیل مستقر در کشور عراق که در مسیر پیاده‌روی اربعین به زائرین خدمات ارایه می‌دهد تقدیر  و تشکر کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479704

مهمترین اخبار ایران و جهان: