نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 11:57

افتتاح همزمان ۶۲۸ واحد مسکونی در شاهرود و میامی

شاهرود- مراسم افتتاح ۶۲۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شهرستان های شاهرود و میامی همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح ۶۲۸ واحد مسکونی در حوزه راه و شهرسازی شرق استان سمنان همزمان با صبح یکشنبه با حضور استاندار سمنان، نماینده شاهرود و میامی در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محوطه ساختمانی شهرک فدک شاهرود برگزار شد.

قرار است امروز و به صورت همزمان ۵۲۳ واحد مسکونی نیز در حوزه راه و شهرسازی استان سمنان با دستور رئیس جمهور در سمنان برگزار شود.

این افتتاح‌ها در قالب طرح افتتاح ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن موسوم به «مسکن مردم» دولت سیزدهم است که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی و جمعی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی و کابینه سیزدهم امروز برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در این مراسم گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های متولی امر، امروز شاهد بهره برداری از واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن و پروژه‌های نیمه تمام هستیم.

امیر عمیدی با بیان اینکه امروز ۶۲۸ واحد مسکونی در حوزه راه و شهرسازی شرق استان سمنان یعنی شهرستان‌های شاهرود و میامی به بهره برداری می‌رسد، تاکید کرد: این خانه‌ها در قالب نهضت ملی مسکن و طرح مسکن مردم تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی طرح نهضت ملی مسکن را یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و افزود: زمین برای ساخت مسکن ملی در همه شهرهای شهرستان‌های شاهرود و میامی شامل شاهرود، بسطام، میامی، رضوان، مجن، رویان و… تأمین و مراحل ساخت مسکن ملی در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه تکمیل واحدهای نیمه تمام و نهضت ملی مسکن در زمره تأکیدات دولت است، تاکید داشت: در کنار راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، قرارگاه امام حسن (ع) ارتش و ستاد اجرایی و.... نیز به نهضت ملی مسکن ورود کرده و توانسته‌ایم شاهد پیشرفت خوبی در پروژه‌ها باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470992

مهمترین اخبار ایران و جهان: