نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 14:51

۱۸ سارق در گنبدکاووس دستگیر شدند

جانشین انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان گنبدکاووس ۱۸ سارق دستگیر شدند که این سارقان به ۴۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سرهنگ نادعلی صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در گنبد کاووس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح‌کرد: ماموران پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی و اطلاعاتی گسترده و هماهنگی با مراجع قضایی،موفق شدند ۱۸ سارق را شناسایی و در عملیات های جداگانه آنان را دستگیر کنند.

جانشین انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، چاره ای جزء اعتراف نداشتند و به ۴۳ فقره انواع سرقت ازجمله سرقت منزل، کابل برق، محتویات داخل خودرو، سرقت خودرو و موتورسیکلت وسرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از اموالشان کوتاه کنند و ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع رسانی نمایند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466348

مهمترین اخبار ایران و جهان: