نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 15:11

کلیات برنامه‌های ۲۱ و ۲۲ بهمن‌ماه در کرمانشاه اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همزمان با یوم الله 22 بهمن، برنامه‌های مختلفی در ساختارهای گوناگون و با همراهی سایر ارگان‌ها تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی عبدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های اجرایی روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن‌ماه، اظهار کرد: امروز، بیستم بهمن‌ماه مراسم بزرگ جشن‌انقلاب از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی ادامه داد: دیگر جشن بزرگ انقلاب در کرمانشاه جمعه شب، ۲۱ بهمن‌ماه همراه با برنامه‌های متنوع و بزرگ‌ترین نورافشانی تاریخ جشن‌های کرمانشاه رأس ساعت ۲۱ در میدان غدیر برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همزمان با بانگ تکیبر به یاد فریادهای پیروزمندانه ملت غیور ایران در ۲۱ بهمن ۱۳۵۷ از فراز پشت‌بام‌ها، مأذن‌های مساجد و بقاع متبرک توسط مردم مومن و خداجوی استان، نقاط محتلف استان به خصوص کلانشهر کرمانشاه توسط ارتش همیشه قرمان نورافشانی خواهد شد.

وی در توضیح برنامه‌های روز ۲۲ بهمن، افزود: ۲۲ بهمن امسال با سال‌های گذشته متفاوت است. نگاه دشمنان و دوستان انقلاب و جبهه مقاومت به حضور گسترده مردم است در این راستا برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.

عبدی با اعلام مسیر راهپیمایی در شهرستان‌های مختلف استان، ادامه داد: در کلانشهر کرمانشاه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه رأس ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) به سمت میدان آزادی، در اسلام آبادغرب راهپیمایی از ساعت ۹ صبح  از چهارراه کارخانه قند به سمت میدان حضرت امام خمینی (ره)، در پاوه میدان شهدا به سمت میدان مولوی راس ساعت ۱۰ صبح، در ثلاث باباجانی از میدان معلم به سمت چهار راه ناحیه مقاومت بسیج شاعت ۱۰ صبح، در جوانرود از میدان مولوی به سمت مجموعه ورزشی تختی (هلانیه) ساعت ۱۰ صبح، در دالاهو از درب مسجد جامع به سمت میدان حضرت امام خمینی (ره) ساعت ۱۰ صبح، در روانسر از میدان بسیج (فرمانداری) به سمت میدان اورامان (دادگستری) ۱۰ صبح، در سرپل ذهاب میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت حرم حضرت احمدبن اسحاق (ع) ساعت ۱۰ صبح، در سنقرکلیایی از میدان سپاه پاسداران ـ میدان معلم به سمت میدان ۱۵ خرداد ۱۰ صبح، در شهرستان صحنه از جنب بیمارستان معاون به سمت میدان مولوی، در قصرشیرین از اداره جهاد کشاورزی به سمت میدان مهدیه (عج) ۱۰ صبح، در کنگاور از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت میدان شهید حاج قاسم سلیمانی ۱۰ صبح ، گیلانغرب از میدان ۲۲ بهمن به سمت میدان توحید راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه، و در شهرستان هرسین از چهار راه انقلاب اسلامی به سمت میدان جمهوری اسلامی راهپیمایی رأس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: در کلانشهر کرمانشاه برنامه‌های متعددی برای مسیر راهپیمایی پیش‌بینی شده از جمله برپایی غرفه‌های متعدد نمایشگاهی اعم از فرهنگی، تبلیغی، خدماتی و رزمی؛ اجرای سرود سلام فرمانده توسط گروه سرود دانش‌آموزی با شرکت یک‌هزار و ۳۵۷ نفر در مقابل جایگاه سخنرانی، گلباران هوایی توسط هوانیروز؛ حضور گروه‌های ورزشی و اجرای حرکت‌های نمایشی، برگزاری تئاتر خیابانی، حضور عشایر با لباس‌های محلی در مسیرهای راهپیمایی و همچنین اقلام تبلیغاتی و توزیع پرچم بین راهپیمایان را خواهیم داشت.

عبدی گفت: در پایان مراسم کلانشهر کرمانشاه بعد از رسیدن راهپیمایان به جایگاه، عبدالرضا مصری نائب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت سخنرانی خواهد داشت و در پایان قطعنامه سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن قرائت و به تأیید راهپیمایان خواهد رسید.

وی در پایان با دعوت از هم استانی‌ها برای شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن‌ماه، خاطرنشان کرد: این حضور تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1029804

مهمترین اخبار ایران و جهان: