نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 19:47

احداث باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان سریع‌تر تعیین تکلیف شود

زنجان-استاندار زنجان گفت: احداث باغ موزه دفاع مقدس استان باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر دوشنبه در جلسه تعیین تکلیف باغ موزه دفاع مقدس استان در محل استانداری زنجان، گفت: روند احداث پروژه موزه دفاع مقدس بیش از ۱۰ سال پیش طرح آن ارائه شده است باید با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات حاصل از مولدسازی‌ها می‌توان برای احداث این باغ موزه هزینه کرد، ابراز داشت: احداث باغ موزه دفاع مقدس استان باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و تکمیل شود.

استاندار زنجان گفت: در ارتباط با مولدسازی‌ها باید تصمیماتی گرفته شود تا یک سال آینده، پیشرفت‌های محسوسی در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و نیز پروژه‌های بر زمین مانده داشته باشیم.

افشارچی تاکید کرد: باغ موزه فرهنگی دفاع مقدس زنجان سال ۸۹ در منطقه گردشگری گاوازنگ در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار کلنگ زنی شد و از آن زمان تاکنون این مجموعه با ارزش فرهنگی آنطور که باید و شاید مورد توجه مسئولان استان زنجان قرار نگرفته است.

وی افزود: گر در خصوص مولدسازی‌ها اختیارات بیشتری به استان داده شود و تکلیف استان در این خصوص روشن‌تر باشد به طور قطع می‌توانیم اقدامات بسیار خوبی در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اجرا نشده داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1046648

مهمترین اخبار ایران و جهان: