نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 14:42

پیشگیری از سرقت موجب افزایش اعتماد عمومی به پلیس می‌شود

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان پیشگیری از وقوع انواع سرقت‌ها و پیش‌بینی مقابله با آن موجب افزایش اعتماد عمومی به پلیس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا قدیمی معاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان، در پنجمین جلسه قرارگاه نوروزی که با حضور جمعی از معاونان و روسا برگزار شد، اظهار کرد: پیشگیری از وقوع انواع سرقت‌ها و مقابله با آن، منجر به اعتماد عمومی به پلیس در جامعه می‌شود.
معاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: کنترل جرائم و ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان، پیش‌بینی و تقویت احساس امنیت مطلوب در جامعه به ویژه در ایام تعطیلات، یکی از اصلی‌ترین اهداف قرارگاه نوروزی است. 
وی تصریح کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، مقوله مشارکت مردمی بسیار مهم است و این موضوع در تحقق اهداف سازمان که همان برقراری امنیت و رضایتمندی مردم است، یک امر اجتناب ناپذیر است. 
قدیمی خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مختلف تدوین شده در فراجا از جمله طرح مبارزه با سرقت و ارتقای امنیت با توجه به تعطیلات نوروزی، نقش تأثیرگذاری را در ارتقای امنیت روانی جامعه و کنترل و کاهش جرائم دارد و ضمن رضایتمندی جامعه، فرصتی برای کار و خدمت حداکثری به مردم است تا مردم از آرامش و احساس امنیت بیشتری بهره شوند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1104648

مهمترین اخبار ایران و جهان: