نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 16:20

بررسی ظرفیت‌های طرح منطقه آزاد تجاری با محوریت دانشگاه مازندران

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی و لایحه دولت برای تکمیل روند منطقه آزاد تجاری مازندران گفت: در همایشی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی بایدها و نبایدها، ظرفیت‌ها، چالش‌ها و معضلات منطقه آزاد تجاری مازندران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با اشاره به اینکه اظهار کرد: آذرماه امسال همایشی با محوریت دانشگاه مازندران و با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در بابلسر برگزار خواهد شد که در آن به بررسی بایدها و نبایدها، ظرفیت‌ها، چالش‌ها و معضلات طرح نوشته شده و اساسنامه منطقه آزاد تجاری مازندران پرداخته می‌شود.

وی گفت: دبیرخانه شورای منطقه آزادتجاری کشور، مدیر اجرایی آن در استان را منصوب کرد تا پیگیر اساسنامه شورا برای ارسال به هیأت دولت باشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: مدت زمان ۶ ماه تا یکسال در مصوبه مجلس شورای اسلامی و لایحه دولت برای تکمیل روند منطقه آزاد تجاری شدن بابلسر تعیین شده است که تحقق آن به همت مسؤولان نیز بستگی دارد.

باقرزاده افزود: پس از تعیین مشاور طرح، مطالعات و طراحی‌های لازم صورت گرفته و پس از آنکه این اساسنامه در شورای دبیرخانه تأیید شد به هیأت دولت ارسال می‌شود.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1563392

مهمترین اخبار ایران و جهان: