نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 23:01

هشدار جدی بخشدار به نانوایی‌های سهل‌انگار در قلعه‌رئیسی

بخشدار به همراه رئیس جهاد کشاورزی چاروسا از نانوایی های سطح شهر بازدید و هشدارهای لازم را دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از درج خبری مبنی بر نارضایتی مردم قلعه رئیسی از کیفیت نان؛ بخشدار به همراه رئیس جهاد کشاورزی چاروسا از نانوایی های سطح شهر بازدید کردند.

این بازدید که ساعت 6 صبح آغاز شد تمامی نانوایی‌های سطح شهر قلعه‌رئیسی مورد پایش قرار گرفت.

در این بازدید مشکلات نانوایی ها بررسی و تذکرات به نانوایی ها داده شد تا نان با کیفیت به مردم تحویل دهند.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در این بازدید با تذکر به نانوایی ها مبنی بر پخت با کیفیت نان عنوان کرد: نان یکی از مصارف مهم روزانه مردم است که نیاز است در جهت پخت با کیفیت تلاش شود تا مردم راضی باشند.

در این بازدید نانوایی ها کیفیت پایین آرد را عامل اصلی پایین بودن کیفیت نان در روزهای اخیر دانستند.

بخشدار چاروسا با بیان اینکه اداره غله مشکل کیفیت آرد نانوایی ها را بررسی و نسبت به ارائه آرد با کیفیت اقدام کند تصریح کرد: علاوه بر کیفیت آرد؛ نانوایی‌ها برای تنظیم دستگاه های خود باید از افراد توانمند استفاده کنند چرا که در بازدیدها تنظیم نبودن دستگاه ها هم عاملی برای پایین بودن کیفیت نان بود.

وی با بیان اینکه به تمامی نانوایی ها تذکر لازم را دادیم و در صورت تخلف مجدد به تعزیرات و اداره غله معرفی می شوند یادآور شد: متقاضیان زیادی جهت راه اندازی نانوایی در شهر قلعه رئیسی در نوبت هستند که در صورت ارائه نشدن نان با کیفیت از افراد دیگر استفاده می کنیم.

رحیمی رئیس جهاد کشاورزی در این بازدید پایین بودن کیفیت آرد یکی از عوامل پایین بودن نان دانست و گفت: به تمامی نانوایی‌ها تذکر داده شد و امیدواریم همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بازدید مجدد نسبت به کیفیت پایین به تعزیرات معرفی می شوند.

وی از تعطیلی نانوایی سنگگ در قلعه رئیسی خبر داد و گفت: تذکرات لازم به صاحب نانوایی داده شد که در صورت تعطیلی مجدد سهمیه آرد قطع خواهد شد.

خبرگزاری فارس از پیگیری بخشدار و رئیس جهاد کشاورزی چاروسا مبنی بر پایین بودن کیفیت نان قدردانی می‌کند..

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587892

مهمترین اخبار ایران و جهان: