نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 13:11

بنیاد نخبگان آمادگی تعامل علمی با بسیج دانشجویی را دارد

رئیس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بنیاد نخبگان آمادگی تعامل علمی با بسیج دانشجویی را دارد، گفت: بنیاد نخبگان در بخش دانشجویی برنامه های متفاوتی دارد که در تعامل با حوزه های جهاد علمی بسیج دانشجویی امیدواریم به بهترین شکل ممکن انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد اکاتی امروز در نشست هم‌اندیشی با مسئول علمی، فناوری و نوآوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با تاکید بر هم‌افزایی بین دستگاه های مختلف بیان کرد: ظرفیت های زیادی در نهادهای گوناگون وجود دارد که بهره گیری از آنها می تواند مسیر رسیدن به اهداف را کوتاه‌تر کند.

رئیس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان افزود: بنیاد نخبگان در بخش دانشجویی برنامه های متفاوتی دارد که در تعامل با حوزه های جهاد علمی بسیج دانشجویی امید داریم به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

وی اظهار داشت: ما ظرفیت های نخبگان را در راستای حل مسائل استان به اشتراک گذاشته و در قالب های مختلف همچون رویدادها به نمایش می گذاریم.

حجت احسان‌منش، مسئول علمی، فناوری و نوآوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست بیان کرد: تمرکز عرصه علمی بسیج دانشجویی بر کاهش فاصله میان دانشگاه و جامعه است.

وی با اشاره به مسئله‌محوری در برنامه‌های بسیج دانشجویی ابراز داشت: در تلاش هستیم تا با رفع مسائل و نیازهای تحصیلی و علمی دانشجویان، آنان را برای نقش‌آفرینی عالمانه و فناورانه و نوآورانه در راستای حل مسائل استان آماده سازیم.

احسان‌منش تصریح کرد: از یک سو استفاده از توانمندی های نخبگان را یک اصل اساسی در استان تلقی می‌کنیم و از سوی دیگر می‌خواهیم زمینه را در جهت استفاده دانشجویان مستعد از مزیت‌های بنیاد نخبگان فراهم کنیم.

هم‌چنین در این دیدار ایمان اکبری، مسئول مرکز تحقیقاتی شهید یزدانی ضمن تشریح رویداد مسئله محور آب، به بیان زمینه های همکاری بنیاد نخبگان در این رویداد پرداخت.

پایان پیام/3139
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552892

مهمترین اخبار ایران و جهان: