نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 16:09

تحقق ۴ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور در همدان

استاندار همدان گفت: از ۱۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس‌جمهور نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان محقق شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه‌ شورای اداری در سالن جلسات استانداری با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین موضوع کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد اظهار کرد: دشمنان به طور ویژه با اقداماتی طی دهه‌های گذشته تلاش کردند نظام مقدس جمهوری‌اسلامی را دچار چالش کنند اما با مدیریت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردک شکست خوردند.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند در انتخابات پیش‌ رو، سطح مشارکت مردمی را کاهش دهند گفت: آنها می‌خواهند رقابت‌ را دوقطبی و چندقطبی کرده و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند.

استاندار همدان با بیان اینکه همه باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات پیش رو و حضور پرشور مردم تلاش کنیم خواستار توجه به این مهم شد.

وی تصریح کرد: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی تمام توان خود را برای ایجاد و تکمیل پروژه‌ها و عملیات عمرانی به کار گرفته است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه پروژه آبرسانی با انسجام مدیران و نمایندگان در سطح استان به نتیجه رسید افزود: استان به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و قریب به ۲ هزار پروژه خرد و کلان داریم که از منابع و اعتبارات استانی، ملی و ویژه‌ سفر رئیس‌جمهور در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: از ۱۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس‌جمهور نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان محقق شده است.

پایان‌ پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597148

مهمترین اخبار ایران و جهان: