نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 15:44

اختصاص سهمیه جدید برای نانوایان شهرستان قزوین/ مشکل کمبود آرد برطرف می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته مسئولان ارشد استان و سایر متولیان امر، در آینده نزدیک سهمیه آرد نانوایان قزوینی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و با اختصاص سهمیه جدید مشکل توزیع آرد و عرضه نان رفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلامحسن اسلامی‌صدر در حاشیه مانور بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی که ظهر امروز در سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هدف اجرای طرح سهمیه‌بندی آرد نانوایی رضایتمندی مردم و صرفه‌جویی در توزیع آرد بود که اگرچه در کاهش قاچاق و توزیع خارج از شبکه موفقیت‌های خوبی به دست آمد، اما این طرح مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که باید جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: قبل از آذر سال ۱۴۰۱ سهمیه آرد شهرستان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد که به دنبال آن شاهد ایجاد صف در نانوایی‌ها بودیم، با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته مسئولان ارشد استانی و متولیان امر، موافقت مسئولان کشوری مقرر شد در سهمیه آرد شهرستان بازنگری شود.

سرپرست فرمانداری قزوین یادآور شد: به زودی برای تمام نانوایی‌های سطح شهرستان سهمیه جدید آرد اختصاص داده خواهد شد که با این کار مشکل توزیع آرد و کمبود نان برطرف می‌شود.

اسلامی صدر بیان کرد: بعد از اختصاص سهمیه کامل، توزیع سهمیه براساس پایش عملکرد نانوایان و منطقه‌ای صورت می‌گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1255104

مهمترین اخبار ایران و جهان: