نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 22:17

۹ مصدوم در پی تصادف رخ به رخ دو خودروی سواری پراید

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از مصدوم شدن ۹ نفر در پی تصادف رخ به رخ دو خودروی سواری پراید در محور بایگ تربت حیدریه خبرداد.

محمدرضا صباغی در گفت وگو با خبرنگار فارس درتربت حیدریه اظهار کرد: در حوالی ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه عصر امروز پنجم دی ماه برخورد رخ به رخ دو خودروی سواری در محور بایگ به تربت حیدریه به مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اعلام شد که همزمان با تریاژ تلفنی سه پایگاه اورژانس یک، دو و سه شهری به محل حادثه فراخوان شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: گزارش میدانی از محل حادثه، مصدومیت ۹نفر را به دنبال برخورد رخ به رخ دو خودروی سواری تایید میکند که شش نفر از آنان مرد بوده اند.

وی در پایان با توجه به هشدارهای هواشناسی و برودت هوا در مسیر های مواصلاتی از همشهریان خواستار رعایت نکات رانندگی شد و افزود: بعد از انجام اقدامات بالینی و ثابت سازی آسیب دیدگان؛ همه مصدومان به بیمارستان آموزشی، درمانی امام حسین علیه السلام منتقل شدند.

صباغی همچنین بیان کرد: دقایقی پیش تصادف زنجیره ای در محور مشهد به تربت حیدریه گزارش شده که پایگاه اورژانس ثامن الائمه در محل حادثه حاضر می‌شود. خوشبختانه مصدوم این حادثه به صورت سرپایی درمان شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649592

مهمترین اخبار ایران و جهان: