نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 13:30

رونمایی از 6 شبکه تلویزیونی انتخاباتی در گلستان

مدیرکل صدا و سیما استان گلستان گفت: صدا وسیما استان فعالیت هایی با ماهیت انتخاباتی در دست اقدام دارد که افتتاح شش شبکه جدید برای هر شهرستان، جزو این موارد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رسول شکری نیا صبح امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر از رونمایی ۶شبکه جدید انتخاباتی ۲۴ ساعته در استان گلستان خبر داد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان گفت: صدا وسیما در گلستان فعالیت هایی با ماهیت انتخاباتی در دست اقدام دارد که افتتاح این شش شبکه جدید و مجزا برای هر شهرستان، جزو این موارد است؛ ۸۵ درصد استان تحت پوشش این ۶شبکه خواهد بود.

وی افزود: این شبکه‌ها فردا یکشنبه ۸بهمن ماه با حضور سخنگوی مقام معظم رهبری در تالار اشراق صداوسیما افتتاح و رونمایی می شود و نامزد‌های انتخاباتی می توانند در این فضا به معرفی برنامه های آتی خود بپردازند.

شکری نیا ادامه داد: رونمایی از شبکه تلوبیونی مردمستان در ایام دهه فجر با رویکرد دیدار با نامزدهای انتخاباتی، اجرا برنامه هایی در قالب تئاتر، سرود، دکلمه و غیره با همکاری آموزش و پرورش در ۱۲ مدرسه با رویکرد انتخابات، اجرا برنامه انتخاباتی رسام، پخش برنامه صدای گلستان درسطح ملی مانند تله فیلم وسواسی، پخش سریال تاکسی خنده با محتوا کمدی و اشاره به ایرادهای انتخابات و غیره از جمله فعالیت های صداوسیما استان گلستان است. 

گفتنی است صداوسیما مرکز گلستان، پس از قم و مشهد، بیشترین حجم پخش زنده استانی را در کشور داشته است.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650748

مهمترین اخبار ایران و جهان: