نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 12:43

دستگیری کارچاقکن لاکچری در گلستان

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: با رصد های اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان یک کارچاق کن که با ادعای نفوذ در دستگاه قضایی از قربانیان خود کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی صبح امروز در بازدید از مراکز قضایی شهرستان گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی رصدهای حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان و گزارش‌های دریافتی، موضوع فعالیت فردی که با ادعای ارتباط با مسئوولان قضایی از آنها در ازای تغییر مسیر پرونده از قربانیان کلاهبرداری می‌کرد گزارش شد.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان این فرد شناسایی و دستگیر شد.

رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه قربانیان به دلیل وضعیت مالی خوب این فرد و ادعاهال واهی و فریب دهنده، در مسیر این کلاهبرداری قرار گرفته و اموال خود را از دست دادند.

آسیابی گفت: این متهم فقط در یک مورد یک دستگاه خودروی سواری و هفت سکه طلا از قربانی دریافت کرده بود.

وی تاکید کرد: در تحقیقات مشخص شد فرد دستگیر شده هیچ ارتباطی با هیچ فردی در دادگستری ندارد و با ادعاهای واهی و فریب دهنده از قربانیان کلاهبرداری می‌کرده است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص این فرد در حال انجام است گفت: من به مردم عزیز توصیه می‌کنم پرونده‌های خود را از مسیرهای قانونی دنبال کنند و  با وعده‌های واهی کارچاق کن‌ها، وقت و مال خود را هدر ندهند.

آسیابی گفت: مردم می توانند در تماس با  شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان به صورت شبانه روزی با گزارش‌های خود درباره کارچاق کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه به دادگستری برای شناسایی آنان کمک کنند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653304

مهمترین اخبار ایران و جهان: