نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 16:28

پیش بینی افزایش غلظت آلاینده‌‌ها در شهرهای صنعتی خوزستان

پیش بینی افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خوزستانمدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: روند کاهش دما در استان و احتمال یخ زدگی سطح زمین در مناطق شمالی و شرقی پیش‌بینی می‌شود و از روز دوشنبه تا چهارشنبه افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، تاثیرات سامانه بارشی طی امروز نیز همچنان به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندبادهای لحظه ای در مناطق شمال، شمال شرق و شرق، بارش برف در ارتفاعات و بارش‌های پراکنده و نقطه ای در دیگر مناطق استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین تا روز سه شنبه پدیده غالب، مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی در برخی مناطق استان به ویژه جاده‌های مواصلاتی خواهد بود.

سبزه زاری ادامه داد: در این مدت روند کاهش دما در استان و احتمال یخ زدگی سطح زمین در مناطق شمالی و شرقی پیش‌بینی می‌شود و از روز دوشنبه تا چهارشنبه افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آغاجاری با ۲۲.۱ و دهدز با ۱.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۱۹.۸ و حداقل ۱۰.۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652304

مهمترین اخبار ایران و جهان: