نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 13:37

استان ایلام یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا سرداد

همراه با تمام مردم ایران اسلامی و در ۲۲ بهمن استان ایلام یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا سرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مردم در  چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هجمه های فضای مجازی حضور باشکوهی را رقم زدند.

راهپیمایی ها، یکی از بزرگترین جلوه های اتحاد، همدلی و یکپارچگی مردم برای حمایت از انقلاب اسلامی است اقشار مختلف مردم با مشت های گره خورده صدای تولد دوباره انقلاب را به گوش جهانیان می رساند.

استان ایلام با توجه به تنوع در اقوام در شهرستان مختلف، تصاویر و حضورهای چشمگیری را رقم زدند.

از دور دست ترین بخش استان ایلام یعنی دشت عباس مردم این مناطق با لباس محلی عربی همچون سال های گذشته حضور با شکوهی در راهپیمایی را رقم زدند.

برای حمایت از رهبر انقلاب در راهپیمایی شرکت می‌کنیم

رویشد یکی از حاضران در راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ما هرساله برای حمایت از رهبر انقلاب اسلامی و کوری چشم دشمنان در راهپیمایی شرکت میکنیم.

روستای پیرمحمد گنبد در ملکشاهی که با جمعیتی اندک اما اراده‌ای بزرگ با شعار ما سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای اراده خود را به انقلاب اسلامی فریاد می زنند.

مردم شهرستان چرداول نیز شادی خود را با پایه کوبی سنتی جشن گرفتند.

در شهرستان چوار نیز حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر هاشمی گفت: اگر ما زحمت حضور در پای صندوق های رای را نکشیم ناچار به تن دادن به انتخاب دیگران هستیم.

وی افزود: امسال نیز مردم با وجود مشکلاتی که هست، دلباخته نظام اسلامی هستند و انتخابات را پرشور برگزار میکنند.

مسئولان هم از حماسه حضور مردم قدردانی کردند

حجت الاسلام والمسلمین حسینی احمد فدالله امام جمعه آبدانان ۲۲ بهمن را روز تاریخی و بیاد ماندنی دانست و گفت: مشارکت بی بدیل، بابصیرت و مثال زدنی مردم و خلق حماسه ای دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بیانگر اوج قدرت و محبوبیت نهضت نورانی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و تبیین جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی و ارزش های آن در بین مردم است.

در دهلران هم مردم حضور با شکوهی داشتند و کرد و لر و عرب در کنار یکدیگر بانگ الله و اکبر سر دادند.

امام جمعه دهلران در جمع راهپیمایان در میدان بسیج دهلران گفت: توطئه های دشمنان همچنان ادامه دارد ولی بصیرت مردم و در راس ولایت فقیه، دشمن را در همه زمینه ها ناکام کرده است.

در پایان راهپیمایان دهلرانی با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل و با ندای الله اکبر قطعنامه سراسری را تائید کردند.

در شهر ایلام نیز حضور دهه هشتادی ها و دهه نودی جلوه‌ی متفاوتی را رقم زده بود که به استکبار جهانی بفهمانند آینده سازان کشور این جوانان و نوجوانان با عزمی راسخ و گام های استوار هستند.

دانش آموزان دخترانه ایلام نیز سرودی با زبان محلی خواندند و توجه رسانه ها را به سوی خود معطوف کردند.

استاندار ایلام حضور متفاوتی را در راهپیمایی داشت و با لباس محلی و اسلحه به دست همانند عشایر ایلامی در راهپیمایی حضور پیدا کرد.در این بین مسئولان پا به پای مردم قدم می داشتند و شعار مرگ بر آمریکا سر می دادند.

امروز مردم همانند سال گذشته، به خوبی وظیفه و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند و حالا این وظیفه مسئولان است که با کار جهادی و برطرف کردن مشکلات و گره های مردم باری را از روی دوش آنها بردارند.

مردم مهران نیز در ابتدای ماه شعبان در نزدیکی عتبات عالیات، جشن پیروزی انقلاب اسلامی را که نشات گرفته از قیام سید الشهدا بود را با شکوه جشن گرفتند‌.

در ایوان نیز دهه نودی ها در کنار بزرگترها درس آزادی و استقامت مشق می کردند.

نمونه آن جوان دهه هشتادی که پدر مسن خود را روی ویلچر به راهپیمایی آورده بود.

آقا مهدی روی ویلچر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سالهاست که به خاطر اراده قلبی به حضرت آقا با این شرایط انقلابی که با آن جوانی خود را گذراندیم را جشن می گیریم.

مردم همیشه در صحنه همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر اقتدار، عزت وسربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668092

مهمترین اخبار ایران و جهان: