نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 00:01

برگزاری ۶۸۱ برنامه گرامیداشت دهه فجر در تنکابن

فرمانده بسیج ناحیه تنکابن به برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان تنکابن پرداخت و گفت: شعار امسال دهه مبارک فجر جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن بوده است، حدود ۶۸۱ عنوان برنامه را در سطح شهرستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن حسن مهدوی فرمانده بسیج ناحیه تنکابن امروز به مناسبت دهه مبارک فجر در نشست خبری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال خدمات ارزنده‌ای برای مردم انجام داده است، اظهار کرد: در دورترین نقطه شهرستان تنکابن آب، برق و گاز وجود دارد، بسیاری از نقاط محروم کشور بعد از پیروز انقلاب اسلامی از این نعمت‌ها برخوردار شدند.

وی افزود: در دوره رژیم گذشته ما وابسته کامل به غرب بودیم امروز هم همین وابستگی را خیلی از کشورهای منطقه دارند اگر آمریکا نباشد آنها موجودیت در حوزه نظامی نخواهند داشت.

فرمانده بسیج ناحیه تنکابن صدور انقلاب اسلامی را یکی از اهداف مهم این انقلاب برشمرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ورق برگشت و شرایط جهانی تغییر کرد، ایدئولوژی جمهوری اسلامی که بحث حمایت از مستضعفین بود و یکی از موضوعاتی که از اول انقلاب مدنظر بود بحث صدور انقلاب اسلامی بود که امروز می‌بینید انقلاب اسلامی صادر شده است.

مهدوی با تاکید بر دیده شدن دستاوردهای انقلاب خاطرنشان کرد: مردم علاقه‌مند به نظام و جمهوری اسلامی ایران هستند، ما کشور خیلی خوبی داریم نیاز به این است که مسؤولان وعده‌هایی که می‌دهند آن را عملیاتی کنند.

وی به برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان تنکابن پرداخت و گفت: شعار امسال دهه مبارک فجر جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن بوده است، حدود ۶۸۱ عنوان برنامه را در سطح شهرستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

فرمانده بسیج ناحیه تنکابن تصریح کرد: اجرای سرود، مراسم بزرگداشت یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، کلیپ، تیزر، میزخدمت، برنامه‌های قرآنی و مسابقه، محافل و نشست‌های بصیرتی و نمایشگاه‌ها، افتتاحیه خانه محرومین، مخزن آب از جمله برنامه‌هایی هستند که در دهه مبارک فجر در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.

مهدوی افزود: ۱۰ نمایشگاه علمی اقتصاد مقاومتی، ۶۴ نمایشگاه فرهنگی هنری، ۲۸۰ نشست بصیرتی به مناسبت انتخابات در سطح شهرستان و ۱۱ اردوی جهادی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز به واسطه جمهوری اسلامی ایران در جهان جز کشورهای قدرتمند جهان هستیم، تصریح کرد: باید قدردان این شرایطی که جمهوری اسلامی ایران برای ما به وجود آورده است باشیم تا در آینده راهی که شهدا برای ما مشخص کرده است منحرف نشویم.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659648

مهمترین اخبار ایران و جهان: