نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 19:49

ضرب العجل دیرهنگام معاون عمرانی استاندار برای جانمایی بیمارستان مادر و کودک

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اینکه زمان کافی برای جانمایی بیمارستان وجود ندارد، جمع‌بندی نهایی نهایتا تا فردا اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی در جلسه بررسی و جانمایی بیمارستان مادر و کودک بجنورد که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: زمان کافی برای جانمایی بیمارستان وجود ندارد و باید سریعا تعیین تکلیف شود.

وی از تعیین تکلیف جانمایی زمین بیمارستان مادر و کودک تا فردا خبر داد و گفت: این پروژه را باید استانی ببینیم، بُعد مسافت تنها مسئله مورد نظر نیست، زمین‌های اعلام شده موارد موجود بود و هنوز کار کارشناسی روی آنها نشده است.

جواد شاهین‌فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی نیز در این جلسه افزود: ساخت بیمارستان شرایطی دارد که باید به آن‌ها توجه داشت.

وی بیان داشت: زمین شهرک فرهنگیان در گودی و سیلاب قرار دارد و عملا قابلیت ساخت بیمارستان را ندارد، بنابراین در این حوزه ما پیرو دستورالعمل‌ها و کار کارشناسی هستیم و منتظر تصمیم‌سازی فضای مجازی نیستیم.

شاهین‌فر در انتها با تأکید بر اینکه تمامی امکانات مورد نیاز دانشگاه برای ساخت بیمارستان مادر کودک در مجموعه بیمارستان امام حسن(ع) وجود دارد، افزود: این تصمیم از سر ناچاری است اما مطمئن باشیم آیندگان ما را برای این تصمیم مواخذه خواهند کرد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1278278

مهمترین اخبار ایران و جهان: