نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 09:50

اعزام بیش از ۳۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم

شهرکرد_مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با فصل تابستان بیش از ۳۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کریمی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اهمیت آشنایی عموم دانشجویان با مبحث جهاد و ایثار و تلاش بسیج دانشجویی به منظور بستر سازی مناسب حضور این عزیزان در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های جهادی، با برنامه ریزی انجام شده، در تابستان امسال بیش از ۳۰ گروه جهادی در مناطق مختلف شهری و روستای استان از تاریخ ۸ تیر ماه لغایت ۲۰ مرداد ماه، خدمت رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در کنار دوره‌ها و برنامه‌های متنوع بسیج دانشجویی استان در تابستان پیش رو، معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری اقدام به برگزاری قرارگاه عهد خدمت تابستان ۱۴۰۲ کرده است.

کریمی هدف از برگزاری این اردوها را دو مبحث تربیت جهادی و خدمت خالصانه بیان کرد، که می‌بایست با حمایت دیگر سازمان‌ها و نهادها به بهترین شکل اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال، بسیج دانشجویی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به اجرای طرح شهید روح الله عجمیان به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس استان در خلال فعالیت‌های جهادی خود کرده است.
 

منبع: مهر
شناسه خبر: 1323834

مهمترین اخبار ایران و جهان: