نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 09:51

همه ایتام البرز حامی دارند/ جذب ۷ هزار و ۵۰۰ حامی جدید در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان البرز گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۷۵۰۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده اند که حمایت بیش از ۱۰ هزار فرزند یتیم و محسنین را برعهده گرفتند.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز، امروز‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه در حال حاضر فرزند یتیم بدون حامی نداریم،گفت: بیش از ۳۴ هزار حامی حمایت ۱۵۳۵ یتیم و ۵۰۱۲ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به رشد ۷۰ درصدی ثبت‌نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین، اظهار کرد: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۵۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۷۵۰۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند که حمایت بیش از ۱۰ هزار فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

پایان پیام/

 

 

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1166334

مهمترین اخبار ایران و جهان: