نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 11:03

پلمب 28 واحد صنفی گرگان به دلیل عدم رعایف عفاف و حجاب

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان از پلمب 28 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب در گرگان خبر داد و گفت: 114 تعهد نیز از واحدهای صنفی متخلف در این بخش اخذ شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، درویشعلی حسن‌زاده صبح امروز در جلسه پیگیری رعایت عفاف و حجاب در صنوف با اتحادیه های صنفی شهرستان گرگان گفت : حرمت محل کسب در واحدهای صنفی باید رعایت شود و صاحبان اصناف تذکرهای لازم را در این خصوص به فروشندگان ارائه دهند.

وی ادامه داد: موضوع کشف حجاب یکی از مسیرهای دشمنی توطئه‌گرانی است که در جنگ‌های دیگر شکست خورده و به سمت جنگ فرهنگی با تمام توان روی آورده‌اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: اقدامات فرهنگی، سلبی و ایجابی مختلفی در مدت اخیر در خصوص مقابله با کشف حجاب صورت گرفته و انتظار ما این است صاحبان اصناف در اجرای این قانون و مطالبه مردمی جدیت لازم را داشته باشند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در اولین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گلستان در سالجاری ، نصب بارکد بعنوان یکی از ضوابط اصلی صدور پروانه کسب تصویب شده که علاوه بر کمک به مدیریت شیوع ویروس منحوس کرونا ، به طور قطع در بحث مدیریت رعایت عفاف و حجاب نیز موثر خواهد بود.

وی اضافه کرد: طی ۱۰ روز گذشته در راستای نظارت بر اصول عفاف و حجاب در اصناف، ۱۹۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان گرگان توسط بازرسی اصناف مرکز استان انجام شده که در نتیجه آن ۱۱۴ مورد اخذ تعهد انجام شده و ۶۵ واحد تذکر نصب بارکد دریافت نموده‌اند و ۲۸ واحد نیز به دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب توسط فروشنده ، پلمپ شده‌اند و این روند بازرسی‌ها تداوم خواهد داشت .

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1175378

مهمترین اخبار ایران و جهان: