نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 16:22

طرح افطاری ساده در زنجان اجرا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طرح سفره های افطاری ساده به منظور زمینه سازی برای مشارکت خیران در برنامه های ماه مبارک رمضان به ویژه بهره مندی بیشتر از فیوضات این ماه در قالب اطعام نیازمندان با محوریت مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای طرح افطاری ساده اظهار داشت: برپایی سفره های افطاری برای نیازمندان و طعام خانواده های عزیز تحت حمایت از اهداف برگزاری این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: طرح سفره های افطاری ساده به منظور زمینه سازی برای مشارکت خیران در برنامه های ماه مبارک رمضان به ویژه بهره مندی بیشتر از فیوضات این ماه در قالب اطعام نیازمندان با محوریت مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه همدلی ومهربانی است ودل های خیران ونیکوکاران در این ماه معنوی بیشتر از سایر ایام آماده مشارکت در امور خیر واحسان است، تصریح کرد: همچنین در این ایام پویش مردم به عشق امام علی (ع) با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام ومحسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز ودر لیالی قدر به صورت ویژه در سطح استان از حامیان نیکوکار برای حمایت از فرزندان عزیز تحت حمایت اجرا می شود.

 مدیرکل کمیته امداد استان افزود: مردم نیک اندیش زنجان می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره  ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ وستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیرحضوری و یا از طریق مراجعه به دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری سراسر استان حمایت مادی و معنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را عهده دار شوند.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1112734

مهمترین اخبار ایران و جهان: