نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 21:03

دولت امتیازات ویژه‌ای درحوزه اقتصادی به خرمشهر و آبادان ارائه دهد

آبادان- نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: برای ارتقای معیشت مردم و توسعه اقتصادی منطقه از دولت انتظار می‌رود که در حوزه گمرکات، بنادر و… امتیازات ویژه‌ای به شهرهای آبادان و خرمشهر ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید لفته احمد نژاد عصر امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری منطقه آزاد اروند و با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، بیان کرد: پس از جنگ تحمیلی اقدامات بزرگ و ویژه‌ای توسط دولت در خرمشهر و آبادان انجام نشده است.

وی با اشاره به سفرهای وزیر اقتصاد به شهرهای آبادان و خرمشهر اضافه کرد: از دولت انتظار می‌رود خدمات و امکانات بیشتری در این شهرستان‌ها ایجاد کند چرا که وزیر اقتصاد در روز جاری با حضور در شهرهای آبادان و خرمشهر بخشی از معضلات را دید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد: برای ارتقای معیشت مردم و توسعه اقتصادی منطقه از دولت انتظار می‌رود که در حوزه گمرکات، بنادر و… امتیازات ویژه‌ای به شهرهای آبادان و خرمشهر اعطا کند چرا که توسعه اشتغال سبب کاهش و از بین رفتن آسیب‌های اجتماعی و در نتیجه حصول امنیت می‌شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس تاکید کرد: اگر در مینوشهر در حوزه گردشگری، اشتغال، فرهنگ و… سرمایه‌گذاری شود، این امور سبب توسعه این شهر خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1172878

مهمترین اخبار ایران و جهان: