نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 12:39

بانک‌ها در مورد ضامن سلیقه‌ای عمل می‌کنند

فرماندار ابهر گفت: بسیاری از مراجعین به فرمانداری عنوان می‌کنند که پرونده درخواست وام را تکمیل کرده و در بخش ضامن به مشکل برخوردند و این نشان‌دهنده سلیقه‌ای عمل کردن بانک‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر پیش از ظهر امروز در جلسه‌ شورای هماهنگی مدیران استانی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: اگر بخواهیم نگاه منصفانه‌ای داشته باشیم همانطور که مشکلات و موانع در سطح شهرستان عنوان می‌شود باید نگاه واقع‌ بینانه باشد و نقاط قوت نیز بیان شود.

فرماندار شهرستان ابهر گفت: رصد اشتغال در شهرستان ۷۱ درصد است که نشان‌ دهنده وضعیت مطلوب شهرستان ابهر نسبت به سایر شهرستان‌های استان است.

وی ضمن اشاره به ملاقات مردمی روزهای دوشنبه در فرمانداری شهرستان افزود: تمام سعی ما بر این است که مشکلات به صورت موردی بررسی شود و جلسات کلی را کاهش دهیم، گاهی پیش آمده برای یک موضوع چندین جلسه برگزار شده تا به نتیجه دلخواه برسد.

ذالقدر با اشاره به سلیقه‌ای عمل کردن بانک‌ها در خصوص پذیرش ضامن گفت: بسیاری از مراجعات به فرمانداری‌ها در خصوص مشکلات مربوط به وام‌هاست، مراجعین اعلام ‌می‌کنند که پرونده درخواست وام را تکمیل کرده و در خصوص ارائه ضامن به مشکل برمی‌خورند و نیاز است مسئولان مربوطه در این خصوص توجه ویژه‌ای داشته باشند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1572778

مهمترین اخبار ایران و جهان: