نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1403 - 15:08

رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان از رصد و نظارت بر سامانه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مظفر جمالی‌نژاد، ظهر امروز، در دیدار  با استاندار لرستان گفت: تحقق  شعار سال برای امید و اعتمادآفرینی‌ هرچه بیشتر در جامعه نیازمند همراهی و اهتمام دستگاه‌های اجرایی است.

او با اشاره به اتخاذ سیاست پیشگیرانه و اقدام به‌موقع دیوان محاسبات لرستان در چارچوب اختیارات قانونی، اضافه کرد: استفاده از تهیه تفریغ زودهنگام، تهیه گزارش‌های تحلیلی و آسیب‌شناسی و راه‌اندازی سامانه 198 ازجمله اقدامات این اداره‌کل است.

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان عنوان کرد: رصد و نظارت بر سامانه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی، بازدید‌های میدانی، برگزاری نشست‌ها و دوره‌های  آموزشی و تخصصی از دیگر اقدامات این اداره‌کل بوده‌است.

جمالی‌نژاد با اشاره به کمک به پیشرفت و توسعه لرستان، بیان کرد: دستاوردهای خوبی را در تحقق منابع  و مصارف بودجه،  جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی به‌دست آورده‌ایم.

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، نیز در این نشست گفت: تصمیم‌گیری  مؤثر و اجرای برنامه‌های کلان و راهبردی نیازمند اصلاح و بازنگری در فرآیندها و نظام بودجه‌ریزی فعلی است.

او ورود دیوان محاسبات را به حوزه شرکت‌های دولتی و شبه‌دولتی بسیار مهم دانست و یادآور شد: از ارسال گزارش‌های  تحلیلی و نتایج نظارت برخط ماهانه برای کمک به تصمیم‌گیری بهتر استقبال می‌کنیم.

انتهتی پیام/645

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1707696

مهمترین اخبار ایران و جهان: