نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 15:41

سردار حزنی: ترویج ازدواج آسان از اولویت‌های فرهنگی سپاه پاسداران است

معاون هماهنگ‌ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: اقدامات خوبی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ترویج ازدواج آسان در حال انجام است.

سردار ضیاالدین حزنی معاون هماهنگ‌ کننده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ماموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 

وی افزود: سپاه در کنار ماموریت اصلی که برعهده دارد، محرومیت‌زدایی، مردم‌داری و مردم‌یاری را نیز در دستور کار دارد که به خصوص در مناطق مرزی و حساس کشور این امر از اولویت‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. 

سردار حزنی با اشاره به اهمیت ازدواج آسان بیان کرد: اقدامات خوبی برای ترویج ازدواج آسان در تمامی ارگان‌های سپاه پاسداران در حال انجام است و فرماندهان سپاه در تمامی استان‌ها گزارش‌های مربوط به این موضوع را به اطلاع افکار عمومی می‌رسانند. 

وی ادامه داد: بخشی از این اقدامات نیز با همراهی کمیته امداد حضرت امام(ره) در سراسر کشور در حال انجام است که جا دارد از مسؤولان کمیته امداد کشور و استان‌ها تشکر کنیم. در خوزستان نیز کارهای مثبتی در این زمینه انجام شده است. 

سردار حزنی با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه‌هایی نظیر آب‌رسانی، راه و انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان خوزستان گفت: تعداد پروژه‌هایی که در راستای رفع محرومیت از این استان صورت گرفته بسیار زیاد است و ما وظیفه داریم به تمامی کسانی که  برای مردم ولایت‌مدار خوزستان تلاش می‌کنند، خسته نباشید بگوییم.

به گزارش فارس، امروز طی مراسمی و در راستای ترویج ازدواج آسان با حضور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۱۵۹سری جهیزیه به زوج های جوان خوزستانی اهدا شد. 

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557878

مهمترین اخبار ایران و جهان: