نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 14:20

رامشیر میزبان شهید گمنام می‌شود

پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در شهر رامشیر تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامشیر، همزمان با ایام فاطمیه پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در شهر رامشیر دیار شهید هاشم حمیدی و سرباز شهید محمدرضا رفیعی‌نسب تشییع می‌شود.

این برنامه روز شنبه 25 آذرماه سال 1402 همزمان با شب شهادت جانسوز بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت 15 آغاز می‌شود که مردم رامشیر و همشهریان غواص شهید یوسف عقیلی‌زاده و شهید امین زبادی این لاله بی‌نشان را در برمی‌گیرند.

آیین استقبال از این شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس از فاطمیه شهید رئیسی‌نیا شهر رامشیر آغاز می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این آیین شرکت می‌کنند.

پیکر پاک این شهید گمنام دوران حماسه و ایثار با حضور مردم قهرمان‌پرور شهر رامشیر تشییع می‌شود و همشهریان سرباز شهید حبیب جدهانی و سرباز شهید عباس سرانجام در جوار این لاله پرپر در سوگ مادر سادات به عزاداری می‌پردازند.

در این آیین که جمعی از بسیجیان نیز حضور می‌یابند مردم رامشیر پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام را تا میدان بسیج ورودی شهر از سمت اهواز تشییع می‌کنند.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع می‌شوند و در 14 نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605534

مهمترین اخبار ایران و جهان: