نیوز سیتی!
17 آبان 1402 - 13:16

32 تیم امدادی در روستاهای سیل‌زده میامی مستقر شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از استقرار 32 تیم امدادی در روستاهای سیل‌زده شهرستان میامی خبر داد.

محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به وقوع سیلاب در بخش‌هایی از شهرستان میامی اظهار کرد: با عنایت به وقوع سیل در بخش کالپوش شهرستان میامی با مدیریت و فرماندهی استاندار سمنان، تاکنون اقدام‌های خوبی انجام شده است.

وی از برگزاری 2 جلسه ستاد مدیریت بحران استان سمنان در منطقه کالپوش از بامداد امروز تاکنون خبر داد و گفت: آخرین وضع سیلاب در شرق استان سمنان در این نشست‌ها بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به استقرار 32 تیم امدادی در روستاهای سیل‌زده شهرستان میامی گفت: حضور عملیاتی و اجرایی ۹ تیم از هلال‌احمر، پنج تیم از پلیس راه و پنج تیم از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق سیل‌زده انجام شده است.

حمیدی ادامه داد: پنج تیم از جهاد کشاورزی، سه تیم از شرکت آب و فاضلاب، پنج تیم از شرکت آب منطقه‌ای سمنان نیز در مناطق سیل‌زده حضور دارند.

وی تصریح کرد: نیروهای امدادی به همراه تیم‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و بسیج در مناطق سیل‌زده بخش کالپوش در شهرستان میامی در حال کمک به سیل‌زدگان هستند.

به گزارش فارس؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان هم شب گذشته گفته بود که بر اثر جاری شدن سیلاب در کالپوش، یک بانوی ۴۰ ساله مفقود شده و این سیلاب علاوه بر تخریب برخی منازل، به زیرساخت‌ها و ابنیه هم آسیب رسانده است.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1565634

مهمترین اخبار ایران و جهان: