نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 14:53

پدر شهید عبدالحمید گل‌پیچی آسمانی شد

پدر شهید عبدالحمید گل‌پیچی از شهدای دانش‌آموز دوران هشت سال دفاع مقدس دزفول جان به جان آفرین تسلیم کرد و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، پدر شهید عبدالحمید گل‌پیچی از شهدای دانش‌آموز دوران هشت سال دفاع مقدس دزفول جان به جان آفرین تسلیم کرد و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد رحیم گل‌پیچی پدر شهید عبدالحمید گل‌پیچی از شهدای دانش‌آموز دوران هشت سال دفاع مقدس دزفول که در سال 1361 داغ فرزندش را دیده بود در بهشت جاویدان به او ملحق شد.

پدر شهید عبدالحمید گل‌پیچی در سن 87 سالگی چشم از جهان فرو بست و پس از 41 سال فراق میهمان فرزند شهیدش شد.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان ارتحال زنده‌یاد رحیم گل‌پیچی پدر شهید عبدالحمید گل‌پیچی را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان آن سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

 

دانش‌آموز شهید عبدالحمید گل‌پیچی در شانزدهم مردادماه سال 1345 در دزفول دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس به‌همراه دیگر رزمندگان دزفولی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد.

پس از حضور در جبهه این نوجوان دلیر در سی و یکم تیرماه سال 1361 در عملیات رمضان شهد شیرین شهادت را نوشید و نام خود را در دفتر 24 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

شهید عبدالحمید گل‌پیچی در سن 16 سالگی به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از تشییع در گلزار شهدای شهیدآباد دزفول آرام گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564578

مهمترین اخبار ایران و جهان: