نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 22:33

جنوب کرمان آماده ورود سرمایه‌گذاران بزرگ کشور است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از آمادگی جنوب استان کرمان برای ورود سرمایه‌گذاران بزرگ صنعتی و معدنی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسلم مروجی‌فرد، عصر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع صنعتی و معدنی گل‌گهر با اشاره به پتانسیل‌های معدنی جنوب کرمان اظهار داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با تسهیل سرمایه‌گذاری و فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان موجب استقبال سرمایه‌گذاران بزرگ کشور، برای سرمایه‌گذاری در این منطقه شده است.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های معدنی جنوب کرمان، رایزنی‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ کشور در جنوب کرمان انجام شده است که یکی از اهداف بازدید از گل‌گهر نیز در همین رابطه است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، استفاده از تجربیات سرمایه‌گذاری مجموعه صنعتی معدنی گل‌گهر در حوزه آهن و حضور این مجموعه بزرگ در جنوب کرمان را از اهداف دیگر این بازدید برشمرد و با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به‌عنوان « مهار تورم و رشد تولید» گفت: حضور سرمایه‌گذاران بزرگی مانند مجموعه گل‌گهر در حوزه معدن و صنایع معدنی جنوب کرمان سبب افزایش تولید، ایجاد اشتغال پایدار و رشد اقتصادی این منطقه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیشرفت جنوب کرمان در حوزه معدن و صنایع معدنی در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی شتاب دوچندانی گرفته است، تاکید کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت به جنوب کرمان، به جرات می‌توان گفت این منطقه در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات عظیمی در حوزه معدن و صنایع معدنی خواهد بود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576978

مهمترین اخبار ایران و جهان: