نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 09:32

پرچم فوتبال ایران در بوشهر بالا رفت

امین فرامرزی خواننده ملی بوشهری برای حضور تیم ملی با سه بازیکن بوشهری نماهنگ پرچم را تولید و منتشر کرد.

امین فرامرزی خواننده بوشهری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس با تبریک حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: با توجه به‌ حضور سه بازیکن بوشهری در تیم ملی، تصمیم به تولید موزیک ویدیویی با نام پرچم را گرفتیم.

این هنرمند انقلابی افزود: برای ما بوشهری‌ها همیشه فوتبال معنای دیگری دارد و در این بین بازی‌های تیم ملی برای این مردم جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: امسال با توجه به حضور سه بازیکن در خط هجومی تیم ملی، این بازی‌ها برای ما از حساسیت و جایگاه ویژه‌تری برخوردار است.

فرامرزی عنوان کرد: هر قشری از جامعه می‌بایست خود را سرباز وطن بداند و در هر جایگاهی هست نقش خود را برای اعتلای پرچم ایران ایفا کند.

این هنرمند مردمی بیان داشت: من هم به عنوان هنرمند بر خود لازم و واجب دانستم برای ایران و پرچم مقدسش، همزمان با حضور تیم ملی و احتمال قهرمانی در این آوردگاه آسیایی اثری را به نام پرچم تولید کنم.

وی گفت: ترانه این اثر از خانم مرضیه شهیدی، آهنگسازی آن توسط احمد بحرانی و تنظیم آن هم از ایمان سیف بود و  پیران کبگانیان  نیز کارگردانی این اثر را به عهده داشت.

فرامرزی یادآور شد: این اثر با همکاری اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز بوشهر  تولید و حمایت شده است که از مدیران آن سازمان سپاسگزارم.

گفتنی است این هنرمند تاکنون با تولید آثاری چون مرد میدان، علمدار حرم، نفس در جشنواره‌های ملی مقام‌های گوناگون را برای بوشهر به ارمغان آورد‌ه است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636934

مهمترین اخبار ایران و جهان: