نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 22:29

ترس دشمن از حضور مردم در انتخابات

فرماندار چناران گفت: حضور مردم پای صندوق های رأی، تن دشمنان را به لرزه خواهد انداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محسن مه آبادی، فرماندار این شهرستان در حاشیه نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: یکی از طرح هایی که در راه مقابله با دشمن و جهاد تبیین می توان به آن اشاره کرد، طرح ۱۴۰۲ است و دانش آموزان در این طرح می‌توانند در راستای جهاد تبیین طبق سخن مقام معظم رهبری گامی در راه آشنایی، پیشرفت و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران ادامه داد: در یازده اسفند زمینه مناسبی برای حضور مردم از هر قشری در انتخابات مهیا می‌شود و دانش آموزان رای اولی نیز همانند دیگران نقش بسزایی در سرنوشت کشور خواهند داشت و در صحنه اجتماع مشارکت پررنگی خواهند داشت.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش چناران بیان کرد: دستاوردهای علمی و پیشرفت کشور از زبان راوی و یا اخبار روایت می‌شد و مخاطبان بە این شیوە از اخبار آخرین دستاوردهای علمی آگاە می‌شدند.

محسن رهنما تصریح کرد: با این طرح در کنار روایت دستاوردهای علمی کشور در حوزەهای مختلف و تبیین پیشرفت‌های انقلاب از طریق اخبار و سخنرانی، حضور فیزیکی دانش‌آموزان و اردوهای راهیان پیشرفت بیش از پیش بە روشنگری در جامعە کمک خواهد کرد.

وی افزود: با طرح ۱۴۰۲ روایت دستاوردها و پیشرفت‌ها سوق پیدا کردە و با برگزاری اردوهای مختلف از جمله پارک علم و فناوری و... هر چە بیشتر نسل جوان با دستاوردهای انقلاب آشنا خواهند شد.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637934

مهمترین اخبار ایران و جهان: