نیوز سیتی!
16 دی 1402 - 00:42

اجرای برنامه‌های متنوع در اختتامیه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: آغاز فرایند اجرایی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از فردا به مدت دو روز به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، اختتامیه‌ی بخش علمی بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی کرمانشاه اظهار کرد: فرآیند اجرایی بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و با تعامل استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان از فردا برگزار می‌گردد.

وی افزود: در کانون کرمانشاه میزبان بیش از شصت نفر از میهمانان عزیز بخش علمی جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی از اقصی نقاط کشور هستیم که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، طبق اهداف مشخص‌شده در برنامه و زمان‌بندی، کارها را به نحوی مطلوب صورت می‌پذیرد.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه بابیان این‌که از ساعت چهارده روز جمعه پانزدهم دی‌ماه پذیرش میهمانان در مکان‌های مشخص‌شده در حال انجام و بعد از استقرار در محل اسکان تصریح کرد: بازدید میهمانان از مرکز جلیلی و موزه‌ی کرمانشاه‌شناسی از برنامه‌هایی است که در این روز تدارک دیده‌شده است.

*آغاز فرایند اجرایی اختتامیه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی


وی ادامه داد: برگزاری چهار پنل تخصصی در روز شنبه شانزدهم دی‌ماه با اساتید مطرح و بنام از برنامه‌هایی است که در روز اجرا می‌شود و در ادامه نیز جمع‌بندی کمیسیون‌ها از سوی فروهر معدنی دبیر اجرایی جشنواره و عالیه قوامی دبیر جشنواره قصه‌گویی انجام خواهد شد.

زنجانی در خصوص برنامه‌های جانبی این جشنواره مطرح کرد: همچنین افتتاح گروه تخصصی «مطالعات فلسفه اسلامی برای کودکان و نوجوانان با همکاری مجمع عالی حکمت اسلامی» و افتتاح «مرکز سیار شهرستان سنقر» از برنامه‌های جانبی بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری است.

وی در خصوص برنامه‌های روز یک‌شنبه اذعان کرد: در روز یکشنبه هفدهم دی‌ماه نیز از ساعت ۹ تا ۱۱ آیین اختتامیه‌ی جشنواره به همراه بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد و در پایان مراسم اختتامیه نیز بازدید از نمایشگاه تخصصی علمی_ پژوهشی استان شامل پروژه‌های انجام‌شده‌ی ملی، صورت می‌پذیرد و بازدید از تکیه‌ی معاون‌الملک پایان‌بخش برنامه‌های بخش علمی بیست‌وپنجین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی خواهد بود.


لازم به ذکر است، کانون پرورش فکری بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های پژوهشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند و هدف آن بسترسازی برای تولید دانش و تعمیق نگاه به جایگاه و اهمیت قصه و قصه‌گویی است، بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۷ تا ۳۰ آذر در شهر یزد برگزار شد و بخش علمی این دوره از جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز روزهای ۱۶ و ۱۷ دی ۱۴۰۲ در کرمانشاه برگزار می‌شود.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1628034

مهمترین اخبار ایران و جهان: