نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 05:19

۲۸۹ مددجو کمیته امداد گلستان صاحب خانه می شوند

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: ۲۸۹ واحد مسکن برای مددجویان با ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش  خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر گفت: ۲۸۹ واحد مسکن برای مددجویان با ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان و رئیس کمیته همیاری وسازمان های حمایتی عنوان کرد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری ۳۲۱ واحد به بهره برداری رسید که این تعداد تا پایان سال به ۱۱۰۰ واحد می‌رسد. 

وی در خصوص فرصت های شغلی عنوان کرد: همچنین ۴۹۰۰ فرصت شغلی به ارزش ۴۸۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

بابایی در مورد طرح حمل ونقل و امورات کشاورزی از تحویل ۲۵ دستگاه تراکتور به مددجویان روستایی خبر داد و گفت: این تعداد تراکتور به ارزش ۷ میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت. 

وی همچنین متذکر شد: خانواده های تحت پوشش روستاها می توانند از طرح نیسان به صورت ۷ ساله و تسهیلات قرض الحسنه استفاده کنند.

مسئول کمیته همیاری و سازمان های حمایتی گلستان از اجرای بیش از ۱۷ برنامه به مناسبت دهه فجر در این حوزه خبر داد و افزود: بهره برداری ۱۴۶ مورد پنل خورشیدی، اجرا جشن تکلیف ۸۰۰ نفر از دختران با همکاری آستان قدس رضوی، تهیه ۱۴۶ سری جهیزیه به ارزش ۵ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان،  تهیه ۲۴۶ سری لوازم ضروری منزل برای جامعه هدف به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از دیگر فعالیت های کمیته همیاری و سازمان های حمایتی گلستان در ایام الله دهه فجر است.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651534

مهمترین اخبار ایران و جهان: