نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 11:05

مدافع مراکش با چشمانی اشک‌بار: بسیار سختی کشیدم و حالا احساس غرور می‌کنم

مدافع تیم ملی مراکش از همه کسانی که باعث شگفتی‌سازی این تیم در جام جهانی شدند، تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراکشی‌های شگفتی‌ساز شب گذشته در دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف کرواسی رفتند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند تا به مقام چهارمی برسند.

«بدر بانون» مدافع «شیرهای اطلس» گفت: ما می‌خواستیم در بازی نهایی به میدان برویم و قهرمان شویم؛ مخصوصاً پس از عملکرد فوق‌العاده‌ای که ارائه کردیم. امروز هم برای کسب مدال بازی کردیم تا در آینده بتوانیم به آن افتخار کنیم. تکرار عملکرد ما برای هر تیم عربی دشوار خواهد بود. ما به دستاورد بزرگی رسیدیم. ما در آستانه رسیدن به فینال و نمایندگی مردم عرب در فینال بودیم.

او ادامه داد: من از مردم عرب در سراسر جهان تشکر می‌کنم و همچنین مردم مراکش که در اینجا حمایت تمام و کمال را از ما نشان دادند. ما انتظار نداشتیم به اینجا برسیم و به مقام چهارمی دست پیدا کنیم.

مدافع تیم «القطر » با چشمانی اشک‌بار گفت: من دوره سختی را پشت‌سر گذاشتم و از سرمربی تیم به‌خاطر اینکه افتخار حضور در تیم ملی مراکش را نصیب من کرد، تشکر می‌کنم. این بسیار برای من مهم است. امروز من خوشحال‌ترین فرد هستم چراکه وارد کتاب تاریخ بازیکنان تیم ملی مراکش شده‌ام.

بانون در پایان از میزبانی قطر تشکر کرد و گفت: از اینکه برای کشورم افتخارآفرینی کردم، احساس غرور می‌کنم و همه در این موفقیت سهیم هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 917678

مهمترین اخبار ایران و جهان: